V prípade, že zistíte výrobnú vadu tovaru zakúpeného na casadelgastro.sk alebo vadu spôsobenú bežným používaním (viz Záručné podmienky a VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY). Vzorový text formulára, v ktorom opíšete závadu a poskytnete svoje osobné údaje, ktoré sú potrebné na spracovanie reklamácie, nájdete nižšie.
Všetko, čo sa týka reklamácie a vrátenia tovaru, pošlite na adresu našich prevádzok Spoločnosť Casa del Gastro s.r.o., Sokolovská 178/10 Košice - mestská časť Západ 040 11, IČO 55 652 735, alebo PREFEROVANE na email: podpora@casadelgastro.sk. Vyhnete sa oneskoreniu pri vybavovaní vašej žiadosti.
Okamžite vás budeme kontaktovať e-mailom a poskytneme vám kompletné informácie o tom, ako postupovať, aby bola vaša pohľadávka vyriešená k vašej úplnej spokojnosti v čo najkratšom čase.
VZOROVÝ TEXT:
Meno a priezvisko: ____________________________________________________________________________________
Adresa (ulica, s. č., mesto, PSČ): _________________________________________________________________________
Telefón: ______________________________________________________________________________________________
E-mail: _______________________________________________________________________________________________
Číslo Vášho bankového účtu (pre prípad vrátenia peňazí): ______________________________________________
Informácie o reklamovanom tovare:
Typ tovaru (napr. Fritéza Maxima): ______________________________________________
Dátum nákupu: ______________________________________________
Výrobné číslo výrobku*:______________________________________________
Číslo objednávky:______________________________________________
Číslo predajného dokladu (faktúry):______________________________________________
Popis poruchy**:______________________________________________
Obsah balenia***:______________________________________________
*Pomôže nám s presnejšou identifikáciou produktu.
**Uveďte, ako sa porucha prejavuje alebo počas akých okolností k nej došlo. Tak môže byť porucha odstránená rýchlejšie a presnejšie.
*** Prosíme Vás, aby ste do políčka napísali zoznam všetkých súčastí, ktoré nám posielate. Odporúčame poslať kompletný výrobok vrátane všetkého príslušenstva. Autorizovaný servis tak rýchlejšie odhalí príčinu poruchy, ktorú mohlo spôsobiť aj príslušenstvo.
Požadovaný spôsob vybavenia reklamácie:
Oprava výrobku
Výmena výrobku
Odstúpenie od kúpnej zmluvy (vrátenie peňazí)